måndag 13 juli 2009

STOLT

(detta inlägget är ifrån igår men datorn laggade)
ojojoj vilken dag. Idag har jag gjort följande:

Gick upp tidigt imorse efter en väldigt bra helg uppe i gilmminge( bilder finns på fejjan) och blev hämtad av mamma och pappa. Vi åkte ner till Falsterbo och tittade på när Cassano hoppade, herregud fy fan vad fin han är och HAN ÄR VIDARE TILL SEMIFINAL vi pratade med de norska ägarna som sa att de siktade mot unghäst VM, amalija kristensson! kan inte fatta att det är samma hästs som pappa drog ut ur Batistas mage för 5 år sedan!!Riktigt kul!!


När jag kom hem låg Tobbe såklart fortfarande och sov, jag sjöng lite och hoppade jämfota på honom sen var han vaken. Vi körde och köpte baguetter på mormors och körde hem till Fia och Mark för att titta på världens sötaste Tuva-li. Jag är en väldigt stolt moster må jag säga!


sen åkte vi till Lomma och låg på stranden någon timme när molnen kom åkte vi vidare till Annamaj och Ola där fick vi fisksoppa och rabarberpaj, Tobbe åkte en massa runder med ola medans jag slinga håret och tillsist fick jag dra Tobbe därifrån. Det finna inget bättre än bilsnack tycker Tobbe.


Nu ska jag sova, på torsdag ska jag till LISEBERG jippi, fortsättning följer om mitt liv. Hoppas ni kan bärga er.











1 kommentar:

  1. Hur mår min lilla Lodd i dag?? Mår halsen bättre?
    Ni är väll fortfarande med på party på lördag??
    Pussssss

    SvaraRadera