onsdag 8 juli 2009

Nu har jag inte bloggat på en evighet men de har faktiskt inte funnits tid! Men en hel del har hänt, I helgen var jag ju i sölvesborg med min tjajor. En riktigt bra helg får lägga upp bilder på Facebook en annan dag. I måndags skulle jag ut till Genarp vad tro ni händer ? MIN BIL GÅR SÖNDER, så jag fick sitta ute på en 90 väg och vänta på Tobbe och Mats, det rädda de mig i nöden och felet är nog inte så farligt..... hoppas jag. Men iaf fick jag samma dag reda på att vår ( eller inte vår längre han såldes till norge men vår uppfödning) CASSANO ska vara med och tävla i Falsterbo, Milda Mathilda ska bli helt underbar att få se vår stora framgång :D:D:D:D Alla som vet lite om hästssport vet att få se sin egna uppfödning tävla i Falsterbo är något extra!! Har egentligen en massa annat jag borde berätta men nu är de dags att gå ut i solen lite för i efermiddag ska jag passa wille och då måste man vara utvilad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar