lördag 27 juni 2009

Älskade sommar !!

Go kväll, Haft en underbar svensk sommardag!! Imorse var de lite molnigt men mina grisknoe bränna hade lagt sig lite så jag tvingade med Tobbe ut till stranden i Lomma, han var lite grinig först men när vi legat där i 20 min försvann alla moln och de blev strålande SOOOOL! Denna gången hade jag lärt mig en läxa och hade en hel hög med solkrämer med mig. Jag badade 3 gånger och tobbe NOLL, tss vilken badkruka han är. PÅ hemvägen blev de hamburgare och min nya favorit smoothie på nova. Coco sunshine heter den, smakar kokos, banan och vanij helt otroligt god och iskall, try it ! Nu har vi precis kommit hem från Genarp, vi har vattnat alla djuren och alla växter för mamma och pappa är ute på vift. Mina älskade hästar, längtar så tills jag kan rida annapanna... Nä nu ska jag hoppa in i dushen och dusha bort all sand och göra mig lite fin för snart kommer tobbes crew hit, får se vart kvällen slutar men imorgon är de iaf stranden igen, ciao




Före badet




Efter badet


2 kommentarer:

  1. Jaså var ni? de var sjukt niiice idag! :) synd vi ej sågs..vi gick ändå några varv längs vattenbrynet! annars då???? sjukt lik elva då du har blött hår! hihi

    SvaraRadera
  2. Åååå var de???? gud vad synd att vi ej visste det då :( hade varit mysigt o setts allihopa! allt fint här..vaknade nyss...lite weirdo :( hahaha! vad gör ni nu idag då ni ej kan sola?

    SvaraRadera