torsdag 25 juni 2009

Grisaknoe

Idag har varit en underbar dag fram tills nu. Jag kan ta allt från början. Jag och Lovis hade bestämt oss för en heldag på Lommabeach, vädret såg lite halvmonligt ut men vi chansade och åkte dit endå, det var härligt på stranden varmt lite molnigt men solen kom fram då och då. Vi hällde en hela flaska med citron( lovis ide) i håret för att bleka det i solen, som faktiskt fungerade! Eftersom de var så mycket moln tänkte jag att solkräm behövs nog inte... när kl blev halv fyra tyckte jag de börja svida lite så vi bestämmde oss för att åka till nova istället, nu hade vi bara ett problem vi båda två såg ut som två GRISAKNOAR, aj aj aj. Jag borde nog skänka pengar till cancerforskning känner jag... inte bra alls,. I alla fall blev de lite shopping på nova( hur kan man åka dit utan att handla ngt ?) Och nu sitter jag här och gråter(nästan) och tittar på min kräftkropp. Adjö

1 kommentar: