tisdag 30 juni 2009

Last day...

Trodde att det bara skulle vara skönt att lämna ICA, jag visste att de skulle vara jobbigt att lämna mina älskade arbetskamrater men inte så jobbigt... Det började med att jag kom till jobbet och i mitt skåp står en stor present med ett kort från mina närmsta arbetskamrater, eller de från min avdelning. Blev väldigt rörd. Sen när jag går ner för att jobba så kommer Ingrid fram till mig kramar mig och sen börjar hon få tårar i ögonen, hon berättade för mig att många ungdommar kom och gått men de var något speciellt med mig, det känndes så himmla bra att få höra det så tårarna bara började rinna från mig med och där stod vi bakom disken och grät tills de kom en kund och vi fick torka tårarna. Det känns otroligt bra att sluta men väldigt jobbigt att lämna de som man levt med nu ett helt år. Som jag sagt till alla så kommer jag och hälsar på och kankse tillbaka för att jobba helger, vi får se... Men ica har iaf varit en väldigt bra erfarenhet och jag har lärt mig massor. Kommer sakna en del riktigt mycket!!

När jag kom hemm hade Tobbe lagat super god middag till mig för att fira att mitt nya liv börjar, väldigt snällt:)

1 kommentar:

  1. Grattis grattis grattis, till första dagen av ditt nya liv!!=) Så fint Tobbe hade gjort, han är duktig han!!=)
    Ses i kväll sötis!!
    pusssss

    SvaraRadera