onsdag 27 maj 2009

Blodkorv time!!



Idag värker det ihela min kropp,knänen, fötterna och ryggen. Det betyder att man jobbat i delikatessen för mycket, då min kropp inte klarar att stå upp en miljon timmar i rad. Imorgon jobbar jag till kl 14, då ska jag aktivera min höggravida syster lite och vi ska leka lite med hästarna, jippi! Idag är tobbe jätte sjuk, igår med så jag går bara och väntar på att själv bli sjuk....han är väldigt sorgsen men blev lite gladare när jag kom hem med kanelgifflar till honom. Nu ska vi äta blodkorv och sallad. JAG ÄLSKAR BLOD KORV, jag är nog egentligen en liten vampyr. Så här ser tobbe ut nuförtiden...ciao


Hästarna sover middag!

1 kommentar:

  1. Förstår att du har ont i ryggen efter att ha jobbat så många timmar som du gjorde i går.
    Naw, stackars lilla Tobbe som är sjuk, du får hälsa honom från oss!!=)
    Blodkorv, usch och fy.......blä va äckligt. Jag känner inte många som gillar blodkorv, du är "one of a kinde"=)
    Puss

    SvaraRadera