onsdag 13 maj 2009

Mini Kalas!




Idag Kom Tobbes Mamma Kristina, Pappa Mats, Moster Helena och hans älskade bror Jeppe och hans underbara flickvän MOLLAN hit för att äta lite kakor och säga grattis till lilla mig. Jag fick också super fina presenter, av jepps o mollan en riktigt fin brun väska och örhängen !! Och av tobbes förldrar moster och mormor och morfar fick jag bord och stolar till balkongen, det behövdes verkligen och de var väldigt fina så tack alla ni för fantastiska presenter :D!!





2 kommentarer:

  1. Va kul att du tyckte om väskan, själv älskade jag den, tänkte köpa en likadan till mig själv. Men jag behöver ju ingen för tillfället, fick ju en an pappa när jag fyllde år. Väskor är alltid kul!!=)
    pussssss

    SvaraRadera
  2. Kuuuuuul med blogg Lotten =) Trodde faktiskt inte du var seriös när du skrev på msn men men där ser man! Nu kan jag äntligen följa dej o tobbmaster o ert intressanta liv =)

    SvaraRadera