söndag 31 maj 2009

Min pojkvänsfria helg!

I helgen har Tobbe tagit sina vänner till hans sommarstuga för att mysa och ha de trevligt. Så denna helgen är de Lovisa som har varit min Sambo! I fredags gick vi en runda på två timmar, solade, kollade skräckfilm, åt världens godaste smoothie( eller smoffi som Ingrid på mitt jobb säger ) haha! Den bestod av :

1 burk vanilj kesella
1 burk lätt kesella
frysta hallon och blåbär

så fuktansvärt god och även nyttig, jag ska numera ändra min diet till kesella dieten, skit gott ju!!

Lördagen var en riktigt tjejdag! Den började med att jag vaknar av att telefonen ringer, va fan ringerdet för tänkt jag innan ljuset gick upp för mig att jag skulle vara i kyrkan på dop om ca en halvtimme. Typiskt mig eller vad ?
Jag hann iaf i tid och det var ju tur för dopet på lilla Tindra var super trevlet ! Vi proppade i oss massa kakor som blev en härlig frukost för mig. Carro gav mig och Linnea varsin utskällning när hon såg att vi inte tagit av alla sorter, då kunde ju hon tagit dem ist för oss, haha !
Sen körde vi iväg med min röda räser bil med volymen på högsta och alla rutor nere med fyra skrikandes tjejer i bilen. Man måste få ut sina vår känslor ibland, vi åkte till nova, handla skor, åt hamburgare och handla mat. När vi kom hem somnar carro förståss på soffan... ovanligt. Det blev middag med lax, vitlöksbröd, och sallad och sen började kvällen.... kort sagt en riktigt bra kvällen synd de inte finns så bra ute ställen i lund bara. Finns bilder på fejjan om ni vill se !




Idag var vi hos mormor grillade oxfile och firade morsdag ! avsultar med en klockren bild på Elva som jag tog när vi var på väg till bilen och hon kom på att hon var kissig. Ibland är det väldigt bra att ha med sig en toalett överallt. Det vore något för dig malin ;)?


1 kommentar:

  1. Ååå, gud vilken underbar helg du har haft, kanske inte illa att Tobbe åker iväg på killmys ibland!!=) Jag hade ju velat va med, kanske nästa gång, hihi!!=)
    Ha ha ha, ja en sådan toalett hade inte vatt fel alls!!=)
    puss(saknar dig=))

    SvaraRadera