torsdag 14 maj 2009

God Morgon


Idag har jag sovmorgon, sovmorgon är det bästa som finns i hela världen, jag helt enkelt älskar att inte bli väckt att en väckarklocka och ta morgonen i sin egen takt. Nu ska jag åka ut till min älskade fölunge, skönt att vara hemma hemma lite och tex titta i kylen, tvätta lite, leka med willi, prata med min tjocka syster som ska ha barn igen( alltså komer jag bli moster för tredje gången på bara 2,5 år det är ganska imponerande), gå lång promenad med Egon .kl 16 är de slut på de roliga då ska jag jobba till 20 15. Nu ska jag kila !


1 kommentar:

  1. Håller med dig, sovmorgon är skönt!!=) Många gånger när jag vaknar av klockan önskar jag att jag hade sovmorgon!!
    Oj, ska din syster ha barn igen, va kul!!=)

    Jeppe överraskade mig i dag, han köpte en likadan dator som du fick, gissa om jag är glad!!=)
    Pusssss

    SvaraRadera