måndag 25 maj 2009

Ett stort beslut!


Idag har varit en stor dag i mitt liv. Idag sa jag upp mig från ICA. Anledningen är lite olika men jag har helt enkelt bestämt mig för att gå vidare i livet och det känns helt rätt. Chefen på jobbet tog de förvånansvärt bra, känndes väldigt bra att få prata ut med honom. Nu ser min sommar ut så här:

Juni: ICA

Juli: Kommer att jobba som "nanny" till Wille ha honom ett par timmar om dagen för att underlätta för fia som ska föda barn nr 2 och mark som ska bygga hus.

Augusti: Fortsätta hjälpa fia om de behövs, resa med tobbe, förhoppningsvis börja plugga eller jobba! Vi får se hur de går....


Ibland för man ta lite chansningar i livet tror jag och detta känns vekligen rätt för mig, jag ska ha en sommar som ska handla om wille, hästarna och tobbe för det är jag värd !


2 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra säger Willi!!!!

    SvaraRadera
  2. Kommer säkert bli jätte bra vännen! Starkt av dig :) Och det där med "nanny" är faktiskt ganska roligt kan jag lova ;)

    SvaraRadera