måndag 11 maj 2009

Systemet nästa!

I söndags fyllde jag 20 år, jippie! Allt började i lördags med lite kalas hemma hos mamma o pappa, väldigt skoj! På söndagen fick jag räkmacka av tobbe på sängen och sen åkte vi till genarp igen och åt rester och hade de najs på lannet! Idag fyck jag två stora buketter från jobbet och 200 kr på ica :D alltid bra och ha! så alltså har jag blivit firad 3 dagar i rad, jag måste endå vara en bra människa :D! Har ju förståss fått en massa underbara presenter och tyvärr har jag som ovan bloggare inte fottat dem men kan säga att jag aldrig fått så fina presenter i hela mitt liv så tack alla,!

2 kommentarer:

  1. Pysspyss :) va fin blogg!

    SvaraRadera
  2. Wiii, äntligen. Det var verkligen på tiden att du skaffade en blogg!!=)

    Vilken fin bild på dig och Tobbe!!=)
    Puss

    SvaraRadera